۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴

در چهارچوب مسابقات جام حذفی؛

سپاهان سه شمس آذر صفر / فرمان خروج از بحران برای زردپوشان صادر شد

سپاهان سه شمس آذر صفر / فرمان خروج از بحران برای زردپوشان صادر شد

اصفهان- مصاف تیم های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در چارچوب جام حذفی با برتری سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در چارچوب جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۷/۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.

ترکیب و شمایل تیم‌ها:

سپاهان برای این دیدار نیما میرزازاد، محمد دانشگر، عباس حبیبی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، امید نورافکن، بریان دابو، رضا اسدی، علی اصغر اعرابی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو را در ترکیب دارد؛ ژوزه مورایس پرتغالی سپاهان در این مسابقه پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش زردپوشان را در ترکیب این تیم قرار نداده است؛ همچنین به جای هادی محمدی نیز عباس حبیبی، بازیکن آکادمی این تیم در ترکیب قرار گرفته است.

در آن سوی میدان، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین تیمش را با ترکیب وارد زمین کرده است: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی و عیسی مرادی.

شرایط دو تیم برای این مسابقه:

بررسی شرایط پیشرو تیم سپاهان اصفهان در این فصل دیگر حالا بدون هیچ تعارفی گره مستقیم خورده به جدال این تیم با شمس آذر قزوین در این مسابقه؛ زردپوشان ۶ مسابقه پیشین خود را باخته‌اند و حالا در حالی میزبان شمس آذر در نقش‌جهان هستند که اولین دیدار دو تیم در قزوین در هفته پایانی لیگ برتر حواشی مختلفی به همراه داشته است.

شمس آذر نیز بعد از آغاز نیم فصل دوم عملکرد درخشانی نداشته و حالا شاهد شروع سیر باخت‌های متوالی خود در برابر تیم‌های لیگ برتری است.

هر دو تیم برای خروج از بحران نیاز به برد در این مسابقه دارند و از همین رو این جدال دارای اهمیت و حساسیت برای هواداران فوتبال است.


گزارش بازی:

سپاهان در ابتدای بازی سعی داشت با بهره گیری از توپ‌های بلند، موقعیت سازی کند که در دقایق ابتدایی خیلی موفق ظاهر نشد. ده دقیقه ابتدایی بازی با وجود انجام چند حمله سپاهان موفق به استفاده از فرصتی نشد.

سپاهان یک شمس آذر صفر

در دقیقه ۲۶ مسابقه، شوت محکم رامین رضائیان در قوس محوطه جریمه، خط دفاع شمس آذر را غافلگیر کرد و توپ با برخورد به پای رضا اسدی وارد دروازه شد. تا اولین گل این بازی را سپاهان به ثمر برساند.

مهمترین موقعیت شمس‌آذر در نیمه نخست نیز به دقیقه ۴۰ مسابقه باز می‌گردد؛ عیسی مرادی در یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که میرزازاد جوان با یک واکنش عالی این توپ را مهار کرد.

نیمه نخست با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان نیمه دوم را نیز تهاجمی آغاز کرد؛ در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دابو روی ارسال رضائیان فرصت زدن گل دوم را داشت که جعفرپور، دروازه‌بان شمس آذر آن را مهار کرد.

سپاهان دو شمس آذر صفر

در دقیقه ۵۸ بازی، روی یک حرکت برنامه‌ریزی شده رامین رضائیان به دلیل شلوغی محوطه جریمه از روی نقطه کرنر، نورافکن شوت‌زن را در پشت محوطه صاحب توپ کرد که او با یک شوت سرکش برق را از دروازه شمس‌آذر پراند و سپاهان را دو بر صفر جلو انداخت.

سپاهان سه شمس آذر صفر

بازیکنان سپاهان مزد بازی خوبشان در این دقایق را گرفتند؛ در دقیقه ۷۰ بازی، روی پاس اعرابی، رضا شکاری در درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و او با یک شوت دروازه شمس‌آذر را برای سومین بار در این مسابقه باز کرد تا خیال مورایس و هواداران در این مسابقه راحت شود.

در دقیقه ۷۲ بازی داور عیسی مرادی، بازیکن شمس آذر را از زمین مسابقه اخراج کرد تا کار برای شاگردان دقیقی در نقش‌جهان سخت‌تر از پیش شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 6046222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha